no-img
موسسه تحقیق نامه

آسيب هاي اقتصادي فضای مجازی - موسسه تحقیق نامه


موسسه تحقیق نامه
اطلاعیه های سایت

adsads
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

آسيب هاي اقتصادي فضای مجازی
zip
13 اردیبهشت 1398

آسيب هاي اقتصادي فضای مجازی


  • تبليغ كالاهاي خارجي و زير سوال بردن كالاهاي داخلي
  • امكانات و ظرفيتهاي بالاي فضاي سايبر به شركتها، سازمانهـاي مختلـف
  • و افـراداين امكان را مي دهد كه كالاها
  • و دستاوردهاي صنعتي خود را در معرض نمايش افـراد درفضاي سايبر قرار دهند.
  • همچنين بتوانند از اين طريق آنها را به فروش برسانند.
  • در اين راستا، با تبليغات گسترده و مداوم اين كالاها كاربران در فضـاي سـايبر را جـذب كـرده
  • و كسـب درآمد كرده و زمينه براي رقابت
  • و توليد اشتغال در سطح داخلي را دچار ركود كنند
  • و آنها را از عرصه رقابت و توليد دور نمايند. اين امر سبب افزايش بيكـاري،
  • عـدم توسـعه صـنعتداخلي و … ميشود و در پي خود امنيت اجتماعي كشور را با مشكل مواجه مي كند.

 سفارش پروژه



موضوعات :
عمومی

درباره نویسنده

مدیر سایت 353 نوشته در موسسه تحقیق نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


یک پاسخ به “آسيب هاي اقتصادي فضای مجازی”

  1. خیلی عالی بود.لایک داره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *